♥FÖRLÅT FÖRLÅT- vänner vecka!



Förlåt för ingen bloggning denna veckan! Jag har haft ganska fullt upp. Jag har varit med kompisar hela veckan!
Det har varit otroligt kul. Jag och mina tjejor. LLL <3 Hehe...
Men idag så åkte vi till stan med skolan för att kolla på niorna när dom spelar fotboll. Dom var grymt duktiga! Sylte skolan är nu andra bäst i sverige på fotboll. Fatta vilken stämning det var i a-hallen på Ä-borg! Vi var världens hejjar klack. Hela högstadiet var där och kolla. Det var kul!

Sen gick jag, lisa och lisa till Max och käka. Och så kollade vi lite på kläder(men vi köpte inget, vi sparar oss till gbg på lördag). Sen så träffade vi daniel och andreas. Vi kollade på skor. Sen gick vi till max igen. Och lisa och lisa sprang iväg hela tiden. Sen så smet jag och lisa iväg för vi såg emelie men hon hörde oss inte... så vi gick in på någon affär. Och sen en annan. Och när vi gick tillbaks till stället där vi lämnade andra lisa och co. så var dom inte där så vi fick leta efter dom en stund osv. Sen cyklade vi hem.
Och nu sitter jag här i soffan och kollar på vampires diaries och har precis käkat spagghettie och köttfärssås.
Nu måste jag plugga och sen ska jag kolla på Bella & tyra show. Älskar't!<3
Så vi hörs vell i morgon hoppas jag!
Ha det underbart!

(P.S snart ska jag starta en ny kategori här i bloggen. Ni får se någon gång vad det är för något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0