♥Caio!

Idag har jag inte gjort något som vanligt. Har duschat och degat i soffan och deppat för att inte vara i stockholm längre... Buhu!
Igår när vi åkte hem förresten så fick vi stå i bil-kö i 1h. Fatta jobbigt+ att man var jävligt kissnödig gjorde ju inte saken bättre. Men det var någon lastbil som vält/ramlat/slagit sej på någon bro. FAIL!
Haha. Stackare... Men innan vi åkte hem igår så var vi på slottet. Alice ville dit för hon hade aldrig varit där förrut. Det har jag! Innan det(nu går vi långt tillbaks i tiden) så käkade vi på någon indisk resturang. Och efter slottet så fikade vi på kaffekoppen/gamlastan. Sen åkte vi heeeeeeeeeeeeem. Haha det var iaf gårdagen ;)

Imorgon ska jag nog ut och springa. Och städa rummet som blivit stökit på en dag. Hmm...
Hur lyckas jag?

Go'natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0