Sjuk

Hej bloggen<3
Är fortfarande sjuk.
Jag mår skit dåligt!
Men jag kunde iallafall sova bra!
Gud va könt det var  att sova ordentligt!
Har inte sovit bra dom senaste dagarna.
Vad kan det bero på... Hmmm...
Jag vet iallafall.

Föresten!
Igår så fixade jag min blogg design lite.
Jag tycker att det blev hyfsat bra.
Är rätt nöjd ändå.
Jag ändrade överskriften och så.
Men jag ska försöka komma på hur man gör
för att man ska få en bild i överskriften precis som Foki har
om ni förstår vad jag menar.

Nä men nu ska jag fortsätta vara sjuk.;p




Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig

2009-09-13 @ 12:28:26
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: saro

Faktiskt så har jag det inte så slappt. Vi gör mycjet saker, men det blir inte så kul med två extremt egoistiska, gnälliga, mesiga och elaka ungar som skriker rakt ut. Där man absolut måste vara tyst.

2009-09-13 @ 13:02:53
URL: http://saro-italia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0