Prov+Prov=2<3

Hej bloggen<3 Hur mårs??

Själv mår jag riktigt bra. För utom när jag fick vredes utbrott på engelska läraren förut.
Jag sa att hon skulle lära sej engelska (vilket hon måste) och då fick jag sura minen...
Jag är inte skolans snällaste elev förstår ni. Jag är lite av en bråkstake. Hihi.
En bråkig fjortis helt enkelt.

Idag hade vi prov! Andra provet denna veckan. Vi hade SO prov igår och idag hade vi NO
prov!
Inte KUL!!
Jag känner mig ganska säker på båda proven. Men asså resultatet kan ju bli värre än väntat.
Usch jag hatar prov! Blääää.
Prov borde förbjudas tycker jag. Någon annan som tycker det??

Nu ska jag tänka på vad jag ska skriva i nästa inlägg så vi hörs!

Puss,Puss<3<3
//Anna-Liiinnea


//P.s Följ min blogg med bloglovin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0