Nya Saker<3

Hej bloggen<3

Idag har jag varit i skolan som vanligt.
Hade ont i magen dom första lektionerna men fick jag ''goda nyheter''
av en kompis och så blev jag så sprallig så!
Men så fick jag ont i magen igen...

Aja men ju ska jag visa er vad jag köpte för grejer igår när jag var med mamma på stan och
leta födelsedags present åt min lillasyster Alice som fyller 9 år i morgon.
Själv klart så köpte jag lite grejor också. Hihi<3

Hittade inte USB-sladden till kameran så jag kan inte föra över några bilder.
Men reklam bilder funkar ju också. Eller hur??

Jag kände att jag behövde en vit vanlig T-shirt. Så jag hittade en från
lindex som kostade 79.90 kr tror jag. Den är mycket skön!


























Köpte också en halsduk från Gina Tricot
Super mysig!
Hittade ingen bild på den så ni får se den när jag hittat USB-sladden..

Fy en sån usel bloggare jag är!

Nu ska jag äta och den träna så vi hörs<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0