Mina idol favoriter genom tiderna<3

God kväll bloggen och bloggare<3

Nu när idol äntligen har startat så tänkte jag passa på att berätta vilka som har varit mina favorit idol favoriter.
Jag började titta på idol år 2006 så jag räknar där ifrån.



År 2006:

Vi börjar med Markus Fagervall! Jag älskade honom. Från början till start.<3
Synd att han bara försvann. Han vann ju!





2007:

Amanda Jensen! Hur bra var inte hon?! Så synd att hon inte vann.
Aaa asså...
Marie Piccaso? Vad håller hon på med nu föresten??




Daniel Någonting... Vad var det nu han hette??
Aja skit samma.
Han var grymt bra han också det året!!<3<3

2008:
Nu kommer mitt favorit år!<3



LARS!<3<3
Behöver jag säga något mer?! GRYM RÖST!
<3<3<3




Rock Robin<3
Han är bäst!! Jag började grina när han åkte!
Seriöst asså.
Jag grinar fortfarande.
HAN VAR GRYMMARE ÄN LARS<3<3<3





Lou-lou.
Asså gud hennes röst...
Kanske inte min största favorit men gillade henne ändå...<3



Idol 2009 kommer bli ett grymt år!
Det finns många med väldigt annorlunda röster.
Vilket jag älskar!
Folk med annorlunda röster är väldigt unika, enligt mig.

Idols bästa säsong genom tiderna.
Får vi hoppas<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0