Min dag<3

Tja tja Bitches<3

Idag har jag varit i skolan. Som vanligt.
Jag åkte dit typ vif 08.20.
Första lektionen hade vi samling, och då läser vi bröderna lejonhjärta varförsig.
Sedan hade vi rast och vi gjorde inget särskilt då. Jag, Ranim och Ronja gick bara runt.
Matte, SO och NO stod också på schemat denna dag.
På lunchen skulle så skulle Ranim köpa tuggummi... Stavas det så??
A men iallafall, då tog vi med oss lisorna dit också.

Sen när jag kom hem åt jag pizza. Och sen stack jag för att jag skulle ha utvecklingssamtal med min mentor
Idah.

Det tog 40 min...

Sen så när jag kommit hem satta jag mig vid datorn och fixat på bloggen.

Snart ska jag äta Tacos med Mamma och Alice. Pappa är inte hemma så synd för honom!!:(
Han är i Skåne MED bilden så jag kunde inte träna igår föresten. Det var därför jag var så ''nere''.

Sen ska vi titta på Idol.<3

Dagens Outfit


SVEA TRÖJA<3<3

Puss,Puss<3<3<3
//Anna-Liiinnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0