Idag<3

Hej!<3

Idag har jag varit iskolan som vanligt. Idag hade vi skolfoto!
Usch vad läskigt. Jag blir alltid så dålig på skolfoton!

Men efter skolan for jag och pappa iväg för att titta
på en cykel åt mig.
Det första jag såg när jag kom in på Sportex var en rosa
dam cykel! Sen hittade jag en röd dam cykel.
Den röda var överlägset bäst enligt mig.
Men den skulle ju vara tyngre att cykla på och att bära.
Den rosa var jätte söt men man satt bättre på den röda.
Jag frågade om den röda fanns i rosa men det gjorde den inte:(...
Jag var inne på gina och dinsko och hittade både jätte fina skor och jätte fina
kläder!!

Men jag hade inga pengar med mig och ingen mobil så jag kunde inte köpa...
Jag måste verkligen ha nya höst kläder

Saker jag måste köpa nu i höst:

*Något stickat

*Något Lila

*bruna eller svarta höst skor i skin.

* Brun hårfärg med en röd ton/nyans


Detta hade jag på mig idag...Dålig bild jag vet!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0