Göteborg<3

Var i göteborg med mamma och hennes kompis.
Vi tog tåget dit.
Köpte en himla massa grejer. Drack chai latte(chai latten på essproso hauos är bäst)
ska visa er vad jag har köpt. Är så himla nöjd med mina köp! Även om jag inte får dom 100kr
som mamma var skylldig mig och att jag inte får månadspeng denna månaden så är jag as nöjd!
En lyckad dag!


Skor Från Scorett 799kr


Kofta Rut m.fl. Älskar den affären<3 Mössan är från Gina


Stickad Tröja och Jeans Leggins BikBok


Linne också från Rut m.fl.



Jag just nu, Hihi.

Lyssnar på: Maskinen-Pengar



Typ as bra dag!!

Puss,Puss<3<3
//Anna-Liiinnea

Kommentarer
Postat av: saro

Fina skor, låter mysigt med Chai Latte i gbg!

2009-09-23 @ 09:35:07
URL: http://saro-italia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0