Osociala typ<3

Hej hej bloggeeeeeeeeeeen<3 (NaztysBunny stil på mig idag)

NU har jag inte bloggat på ett tag:(
Jag har inte haft tid. Men nu jävlar! Nu ska jag börja bli social!

Men...inte just nu.
Jag vill så gärna lägga upp bilder på saker jag gjort i helgen.
Asså då menar jag att jag har varit kreativ.
Inte typ att jag har varit ute på utflyckter och såå...
Nä inte precis.
Men jag hinner inte lägga upp bilder på sakerna nu... Tyvärr!

Så ni bara vet så har jag en väldigt kreativ person.
Jag gillar att pyssla, sy, designa, m.m.
T.ex. så började jag ju inreda lekstugan som vi har i vår sommar stuga.
Just det ja! Jag har ju inte tittat på hur bordet ser ut som jag ska ha där inne...
Ska nog kolla det nu.

Dagens Fråga?
Hur stavar man fjortis/fjårtis??
Jag och min kusin disskuterade det för några dagarsen och jag vill ha svar!
Stavar man som jag tycker att man ska stava det- Fjårtis
Eller stavar man det som min kusin tycker att man ska stava det- Fjortis
???????

Puss,Puss<3<3
//Anna-Liiinnea


Kommentarer
Postat av: saro

Fjortis, för så uttalar man det också!!!!

2009-09-28 @ 09:12:06
URL: http://saro-italia.blogspot.com
Postat av: emelie v

fjortis

2009-11-02 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0