Dagen so far<3

God dagens<3

Idag är jag så himla trött! Pratade med Johan i telefon i natt och är as trött bara för det.

Ranim stack just. Hon kom hit för några timmarsen. Vi pratade och var ute och gick.
Har varit inne på datan lite också men hon drog för 5 minutersen för hon skulle äta.

Såå nu sitter jag här helt ensam och har tråkigt.
En jävligt seg söndag helt enkelt. Men,men.
Det kanske händer något kul senare. Vem vet...

Tror jag lägger upp dagens OutFit lite senare idag...
Jag orkar inte sätta på mig mina nya skor. Dom ska ju så klart också vara med på
bild men dom är så jobbiga att sätta på sig.

Puss,Puss<3<3
//Anna-Liiinnea

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/1083469/annaliiinnea?claim=5szhd7u6pma">Följ min blogg med bloglovin</a>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0