Ahaa...<3

Hej bloggen<3

Vart har jag varit dom senaste dagarna??
Jo jag har varit i skolan och hemma.
Vad har jag gjort då??
Jag har pluggat.
Varför har jag inte bloggat dom senaste 2 dagarna??
Därför att jag har varit skit trött!


Förlåt för att jag är så tråkig!
Jag har bara så jävla tråkigt.
Vad är det för fel på mig?
Jag har ingen mat lust och jag är trött hela tiden.
Jag svimmade nästan på träningen i måndags!
Jag la mig bara på golvet! När jag låg där på golvet började jag skaka också!
Vad händer med mig??
Jag håller på att gå ner i vikt också!
jag väger under 50 kg nu!
Före sommaren var midje måttet 63cm, nu är det 61cm!
Jag har lika liten mage som min lilla syster!
Vad händer?!
Jag är orolig.
Jag ville ju gå ner i vikt, men om kommer bli hängig och inte klara av att träna så vill jag inte gå ner i vikt!


Puss,Puss<3<3
//Anna-Liiinnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0