Jag vaknade med en tår rinnandes ner från min kind<3

Jag vaknade i morse och kände något blött på min kind. En tår..
Jag förstog precis vad det handlade om! Alla bilder alla minnen allt kom upp i mitt huvud!
Och bara de dåliga minnerna som jag har haft dom senaste 2 åren.
Hur har jag kunnit låta mig själv tänka alla de här dåliga tankarna?!

Allt började i i början av 5:an. Jag vaknade upp och tänkte ''fy fan vad tjock jag är!''.
Ändå sen dess så har jag tyckt det!
Jag fick ingen hjälp de första året. Men nu år 2009 så har jag fått hjälp. Jag har pratat med lärare psykologer och skolläkare. Men inget har hjälpt! Det mästa har bara blivit värre. Jag fick helt plötsligt självmords tankar
och att jag skadade mej själv.

Det börjar vell gå över men asså, nu börjar jag fatta hur dum jag är som tänker så här!
Jag måst skaffa hjälp.

Åhh nu känns allt mycket bättre jag var bah tvungen att skriva av mig.

Puss,Puss<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan:)

Vad har du haft för dig idag då?:)

Underbart intressant och fin blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 18:28:48
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0