Blatte, Svenne...WHATEVER!!

Jag orkar egentligen inte skriva detta inlägget men jag känner att jag måste göra det.

Asså jag stör mig verkligen på att vi håller på att dela upp sveriges befolkning i 2 grupper.
Blatte och svenne grupper.
Det finns vell för fan inget som heter det ens?!

Det är ingen skillnad på oss. Bara att vi har olika religioner och olika hudfärger.
Om man är svensk så är man helt plötsligt svenne och får mindre visad respekt för invandrare.
Och om man är invandrare så får man helt plötsligt mindre respekt för att man är det!
Va fan är det här för värld?!

Och ni fattar inte hur jävla svårt det är för mig asså kalla invandrare för just invandrare och blattar!
Jag känner mig så självisk och...aa vad vet jag men jag mår så himla dåligt när jag säger det.
Bara för att det är så respektlöst!

Asså det kanske finns en svensk som vill vara som en invandrare. Dom flesta invandrare har ju attityd och så om ni förstår vad jag menar. Dom har självsäkerhet och kan oftast visa mer respekt för varandra än vad
vi svenskar kan.
Men om en svensk vill vara som dom då jävlar blir det bråk mellan alla andra svenskar.
Då ska man helt plötsligt bli kallad wanna be blatte!
Sen finns det ju invandrare som kanske vill vara som vi svenskar. Och då blir det bråk där också.

(Kristdemokraterna kan slänga sig i väggen eller ta sig i röven och hjula eller något asså!)


Asså vi är vell alla människor ändå!
Vi svenskar borde kanske försöka leva sig in i invandrarnas sittvation. Dom har det fan inte så lätt!
Tänk er att någongång kanske ni måste flytta från sverige och då blir ni helt plötsligt invandrare.

Vi är alla lika mycket värda!
Lite respekt är vell inte så svårt att visa?!

Jag har varit bästis och left med invandrare hela mitt liv typ. Och jag märker ingen skillnad på oss så jag fattar inte problemet.

Jag klagar inte mer på svennar än vad jag gör på invandrare.
Jag klandrar hela sveriges befolkning för detta.
Vi är ju lika mycket värda och förtjärnar lika mycket respekt vardera!
Vi är ju alla människor och inget annat.


Jag ville bara säga att jag är emot blatte och svenne gäng.
Det är patetiskt att dela in folk i grupper!


Asså tänk på det jag har sagt nu! Snälla!<3





Puss,Puss<3<3
//Anna-Liiinnea


Kommentarer
Postat av: farbod

älskar allt du har skrivit men hoppas att du verkligen menar det också :)

2010-04-14 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0