Vad ska jag göra idag?!



Heej Bloggen<3
Sitter här med pyamas och allt och funderar på vad jag ska göra.
Vad ska jag göra? Det blir ju bio ikväll men vad ska jag göra innan?? Jag vill till stan eller överby!
Jag har inte varit där sen.. Igår men då var jag bara på rösta och köpte billigt solpuder från sunkiss..
Men jag vill in på Make Up Store och gina och vero moda och cubus och H&M men jag vetta fan hur jag ska komma dit!
Jag kan ju ta bussen te stan men asså det är inge kul folk på stan!
VAD SKA JAG GÖRA!!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!!??!??!!?!?!?!??!


Kommentarer
Postat av: jenny

stavas make up store:P haha

2009-12-04 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0