Vaccination:O

Igår i skolan, på morgonen, på svenskan, och något mer..
Så fick jag gris-vaccinet! Fy va läskigt! Läskigare än kenny i taekwondon! Nää jag bah skojja men läskigt var de!
Jag satt där lungt och stilla och så helt plötsligt när jag ser sprutan så får jag panik och vill springa där ifrån!
Och så spänner jag mej när hon den dära ska sticka sprutan i mej och,,, JÄVLAR va ont de gjorde!!!!!!!
Asså jag ville nästan grina! Jag brukar inte vara rädd för sprutor men idag var jag de.

Sen när jag var klar så efter 10-15 min så började allt snurra och jag mådde illa.
Sen fick jag en symptom som jag tror att ingen annan har fått! När jag går från lektionen så känns det som om allt jag ser bara försvinner! Jag såg de och sen försvann det! Liksom som om jag var på väg att svimma men ändå inte.
Jätte läskigt.!
Sen började jag svettas! Som fan. Och så började jag helt plötsligt kallsvettas.
Men efter någon timme så försvann allt. Nu har jag bara lite ont i armen..
Konstigt... Aa just de ja! Jag började helt plötsligt babbla om varför disskutera inte hade något med diska att göra :S . Också konstigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0