Torsdag<3!♥

Hellu!♥

En snabb sammanfattning av dagen dåe. :)

Idag har jag plågats iskolan hela dagen!
Vi har haft gympa, no, en(HATAR MIN ENGELSKA LÄRARE!), tyska.
No och gympa är kul, men det andra borde inte finnas! Jo det borde det men jag tycker inte om språk.
Såå himla tråkigt!
På rasterna har jag och vännerna tagit sekvens bilder. Hihi , OMG vi skratta tills vi dog tyyp!<3
Haha, ni måste testa någon gång! ;)

Nu lyssnar jag på musik.
Har hittat en ny låt som jag brukar lyssna på:
Erik Hassle- Don't bring flowers after I'm dead
Himla bra låt asså. :)

http://www.youtube.com/watch?v=gLdFQa1620w

Har inga läxor så det är en ganska slapp torsdag..


Puuuussss!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0