Mönster Läxa!<3

Heej<3

Just nu sitter jag och pluggar.. Inte så kul men ändå.
Eller jo, jag har en ganska kul läxa som min tränare gav mej igår. (han gav mej läxa pga att jag aldrig har gjort detta mönster förut)
Jag ska öva på mitt mönster :D . Det är helt klart de svåraste mönstret som jag har haft.
Och nu undrar ni säkert vad f*n är mönster? Vad pratar hon om?!
Jo, jag pratar om mitt taekwondo mönster som jag ska gradera med.

Här är ett litet klipp. Det dom håller på med är mitt mönster.
Taequk Oh Jang- heter detta mönster på koreanska .
Filem är in spelad i min tränings lokal. Alltså de stället jag tränar på . :)
Filme är tagen från kumgang.se  Teakwondo klubben i Trollhättan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0