10/11-2009<3!♥

Cha Cha Bloooooggeeeeenn!♥

Idag har jag varit i skolan. Som vanligt!:(
Vi gjorde inget speciellt tror jag. Hade bara som vanlig allmänt tråkiga lektioner..
Och på rasten flummade jag lisa och lisa typ sönder som vanligt. :D
Aaa, hem helt vanlig skola.

Har precis druckit upp en kopp te och sitter just nu här och har as tråkigt.
Alla är som vanligt jävligt osociala. Och jag har inga läxor att göra ,vilket är bra
men jag har så himla tråkigt så det skulle inte skada med en matte läxa nu..;p
Eller jo det kanske de skulle?? Fan vet jag..


Jag i min nya tröja (dålig bild kvalité  men,jaja skit samma)


Imorgon är det skola och träning igen. Hoppas jag inte blir misshandlad igen på träningen;P.
Hahhaa<3

See Ya:*, Puuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0