Shoppat

Nu har jag köpt en massa kläder på mellan dags rean!
Där alla rika personer köper kläder för att fortsätta vara rika så dom slipper bli fattiga som lilla Pissie kommer bli när hon köpt slut på alla blogg pengar. och efter som hon är snart 20 (fast hon ser ut som 107) så kommer det inte ta lång tid innan hon hamnar ute på gatorna där i stockholm.

Men iaf så köpte jag lite fina kläder.
2 randiga tröjor från lindex,
en hood tröja från vero moda,
en stickad cardigan (röd) från Gina.

Är väldigt nöjd med mina köp.

Vi fikade och såå.
Sen så åt vi middag på helt enkelt.
En resturang som finns någonstans i Gävle :) .


Lägger in bilder på mina saker när jag har laddat kameran.



PUSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0