Nu ska jag Hissa och Dissa! :O

                 

Nu ska jag hissa och dissa lite snabbt så där!


:@Dissar:


Idol juryn! : Asså vad är det dem håller på med? Skulle dem inte ge idolerna en utmaning ikväll?
Jag tyckte att dem inte gjorde det asså! Erik hade ju det så grymt lätt med den där Run to the hills och såå.
Calle hade ju det också ganska lätt och Tove fick ju fan bra kritik även om hennes framträdande var as dåligt!
Asså om Laila , Andres och Andreas ser det här nu så säger jag bara , våga ge dem lite kritik för fan! ;)


Kissie!: Asså det är något fel på tjejen! När jag läser hennes blogg håller jag på att skratta så jag dör typ!
Hela hon är ju fejk! Och hennes läppar ser ju ut som om hon fått ett myggbett på munnen och så blev det en stor svullnad, för asså det ser inte bra ut! Usch!.. Blä, usch! Och asså jag säger inte det här pga att jag är avundsjuk jag säger det för att hon ser ut som en jävla kossa och vet inte hur man respekterar andra människor som faktiskt är bättre än hon sj!



Min blogg: Sen vill jag dissa min blogg lite också! Det är ju mest för att jag är dålig på att blogga och så.
Jag skulle gärna uppdatera mer än vad jag gör för att bloggen ska bli hyfsat känd.
Men jag har inget att skriva om så det är ju svårt att va social på bloggen ju!
Blogga är en svettig hobby! Jag trodde det skulle vara lätt :S

 



<3Hissar:

Hot Gossips: En skiit bra skvaller blogg jag blev tipsad om nu i veckan. Jag rekomenderar verkligen den bloggen!
Asså den som skriver är ingen tyken bitch som håller på att snacka skit och massa sånt + att hon skvallrar.
Nää asså hon är seriös och det är mkt bra! Asså gå in på ''hennes'' blogg NU! http://hotgossips.blogg.se


Mjukis byxor från Team sportia XD : Seriöst alla borde ha ett par! Jag använder mina typ 24/7 !
Jag älskar mina mjukis byxor!<3


U2: Jag har lyssnat sönder U2 hela veckan! Asså dom är ju så grymt bra!<3
Jag känner mej grymt konstig när jag säger att jag är galen i U2 men asså jag är ju som jag är . ;)



Det var nog min Hissar och Dissar lista.
Vem vet det kanske kommer fler ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0