Min Julafton

Nu vill jag bertätta för er hur min julafton ser ut. Med ord och bilder.


Jag , min syster och min kusin började dagen med att leta efter jul strumpan och sedan klädde vi på oss varma kläder och tog oss ut i pulkabacken.



Sedan så gick vi in och fixade julmaten.  På julbordet så har vi det gammla vanliga bla:

Julskinka ,

Ägg,

Lax (båda kall rökt och mammas egna gravade ;P)

Och en massa jukgodis!

Efter att vi ätit all god mat så kom tomten.



Dessa paket är till mej och några ät till min syster.
Jag fick inte så många julklappar i år eftersom jag fick en laptop.

Mina julklappar, några utav dem iaf.



Jag ska lägga upp en bild på min jul/nyårs outfit lite senar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0