Lördagen 5/12<3

Igår var jag på överby. Åkte dit med mamma och alice men var inte med dem alls när jag var där.
Jag skulle handla julklappar men det gick ju inte så bra, jag tittade typ bara på saker åt mej själv men jag köpte inget . :'(
Men iaf så var mågra ut av idolerna där igår :D . Guud va söta alla var!<3

Han den där Daniel eller David eller va han nu heter var där som värd eller vad det nu heter..


Nicklas var med! Sheet va bra han är asså<3



Mariette sjöng låten hon sjöng när hon sökte till idol! Hon är så gryymt bra!<3

... Därför slänger vi upp en extra bild på henne ;P


Eddie och Rabih sjöng duett! Söötnosar där asså<3
Hahaha Rabih fick skratt attack när han sjöng! XD
Pga en flygande kossa XD hhahha jätte kul! men guud va söt han är<3


Gullunge<3  (lite stolt fotograf där ;) )




Tove var också där :D btw pappa bodde på samma hotell som Erik Calle och Tove så jag har
deras aoutografer nu :D<3 JAG HAR CALLES AOUTOGRAF! CALLE ÄR BÄSTBÄSTBÄST


Hahah söt bild tycker jag :)

Alla var grymt bra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0