JULLOV!<3 :D :))<3<3:*XD:O:P;):P

JULLOV!!<3 Äntligen!

Vi började skolan idag 09.00 och gick lite senar till buddys( bowling och resturang som finns här i thn)
och bowlade. Sen kl 12.00 så slutade vi!
FEEEET Chill!

Efter det så gick jag lisa och lisa till max och käka .
Sen så köpte vi julklappar . :)
Jag köpte en julklapp till mamma så.. Säger inte vart jag köpte den för det kan ju va så att mamma tittar in på min blogg änven fast hon inte får det.
Så nu har jag iaf köpt alla mina julklappar som jag ska GE bort. :D

Tog bussen hem cirkus 15.00??
Och gjorde jul godis.
Rocky Road! Mums!<3

Men nu är det iaf jullov och jag önskar er alla ett riktigt skönt lov!<3

PUUSS<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0