Jag vill åka nunununununununu

Jag vill åka till hofors nu! Jag ska åka dit i morgon men ändå.
Jag vill vara där nu! Träffa kusinerna och mormor och morfar.
Jag orkar inte att vara här i thn mer för i år.
Idag är sista dagen som jag är hemma i thn .
Sen är jag inte i thn förren någon gång i 2010.

Herregud så mycket jag saknar hofors! Har inte varit där sen i sommras .
Det är på tiden att vi åker dit i morgon.
Och vi får hoppas att laptopen är med då. Så att jag kan blogga på vägen dit.

Hofors ligger mellan gävle och falun. Det är ingen stad det är bara ett litet sammhälle.
Där finns det inga klädaffärer. Bara 10 mataffärer och en audiovideo butik.
Där finns det också en ''stål fabrik'' eller vad man kan säga som heter Ovako som får hela stället att gå runt.
Inget Ovako, inget hofors ;) .
Halva min släkt bord där. Jag trivs bättre där än vad jag gör här i trollhättan.
Jag vill inte kalla trollhättan för hemma. Jag får inte någon hemma kännsla när jag är här.
Jag trivs mkt bättre i Dalsland ( i min stuga) och i hofors.

Så jag längtar jätte mycket tills i morgon när vi far i väg en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0