Jag önskar Dig en riktig go' jul !

God Jul allihopa!<3
Jag hoppas  ni alla har haft en riktigt skön julafton.
Min julafton har varit helt underbar! Jag har inte haft möjlighet att blogga eftersom jag är i stugan men nu kan jag och jag berättar varför sen...

Men iaf så har min julafton varit underbar. Vi här i dalsland har haft en inte allt för kalla men en riktigt vit jul.
Det måste ha varit minst 5 år sedan vi hade en vit jul sist.

Min jul har varit undrerbar tack vara min familj och släkt! Vi har haft jätte trevligt.
Ätit himla god mat och fått många fina julklappar . ;)

Ja nu närvi ändå är inne på julklappar så ska jag berätta varför jag kan blogga i stugan nu som jag inte kunde förut.
Jo jag har fått en rosa laptop i julklapp :D !
En rosa blogg laptop :D.
Ni anar inte hur glad jag är just nu !
Jag älskar min laptop.
Jag har också fått lite andra saker som t.ex. parfym, nagel kit( nagelsax, nagelfil m.m)
kläder, twilight bok(sista) , pyssel saker, två kokböcker och lite annat smått och gått .
Jag lägger upp bilder i morgon för just nu vill jag inte gå upp och väcka farmor och farfar som sover.  




Så här ser min laptop ut<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0