Hofors<3

Jaha bloggen.
Nu är jag i hofors . :D
Så himla skönt!
Jag har inte kunnat blogga för att jag har haft fullt upp hela tiden .
Var med min kusin igår. Vi spelade the sims 3 och little big planet så jag kunde inte blogga där och när jag kom hem till mormor och morfar så hade alice dator och då kunde jag inte häller  blogga för då får alice damp om jag tar dator osv.

Men idag ska jag iaf till gävle och shoppa ! Kul kul.
Jag behöver nya jeans och en ny hood tröja.
Och kanske hittar jag en nyårs outfit. ;)
Yeah ..

Dagens outfit är iaf
Vitt linne, svarta leggins, vit och blå randig skjorta och ett brunt mocka skärp och mina boots med nitar på.

Puus<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0