Stugan<3

God morgon!
Ja vaknade för typ 1 och en halv timme sen. Det var någonting som brakade
ner och det lät som om det var en spegel som
krossats.
Och dumt nog så kan inte jag somna om om jag väl har vaknat.

Idag ska jag åka till stugan. Jag vill inte åka men jag måste.
Vi ska plocka svamp tydligen.
Jag gillar inte att åka till Liane. Jag har ju varit där
hela sommarlovet så varför åka dit?
Jag vill stanna hemma.
Jag vill till överby och köpa en rosa stickad tröja!
Jag har ju 300kr som jag bill spendera,Hihi.

Men det är så tyst i stugan. Mitt ute i skogen bland
rådjur och älg.
Lingon och blåbär,
och allt annat görjs.
Vår stora röda gamla fina stuga...
NU KOMMER JAG IGEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0