Sorry<3

Hej, förlåt för att jag inte har skrivit dom 2 senaste dagarna!
Jag var på jennys tjejkväll i fredags och så var jag på liseberg igår.
Så jag har inte hunnit att skriva.

Jag hade jätte kul på tjejkvällen, jag ska lägga upp videoklipp och från när vi spelade Nintendo Wii så snart som möjligt,
jag lovar!

Liseberg var kul som vanligt. Jag är lite trött på stället nu efter som jag har varit där 3 gånger det här året.
Jag var bara däe 1 gång förra året.

NU håller jag på med en ny header. Min header är så stor så jag tänkte göra den lite mindre om det går.

Jag har också börjat tänka på mina hissar och dissar som jag tänkte börja med
här på bloggen! Jag har inte riktigt kommit på vad  jag ska hissa och dissa än bara.

Men nu ska jag fortsätta fixa min header men vi hörs sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0