Mitt Liv...En Mini Psykolog

Mitt liv är jävligt ointressant!
Ibland fattar inte inte ens varför jag bloggar,
för att mitt liv e så himla ointressant!

Det händer inte särskilt mycket i mitt liv .
Jag tränar, går i skolan, shoppar och sover, bloggar och
tittar på tv.

Asså tänk om någonting skulle kunna hända!
Mitt liv skulle bli så mycket intressantare då!
Typ bara något litet...
Typ bli kär, få en pojkvän, lyckas med bloggen, få
en jävla massa pengar så jag kan shoppa hur mycket
som helst.

Hur intressant låter mitt namn da??!
Anna-Liiinnea! Jag var tvungen att ta 3 I:n istället för ett
för att det var upptaget! Vem mer kan heta Anna Linnea Johansson tro??

Ni kanske tror att jag sitter här och beklagar mig över mitt liv, men det
gör jag inte! Det finns folk som har det mycket värre än vad jag har
och någonsin har haft! Jag känner folk som har det jätte jobbigt
eller har någon sjukdom, och alla är i min ålder!
Jag visar oftast full respekt för dom. Men jag har också haft det jobbigt ska
ni veta fast på ett annat sätt. Det vill jag inte gå in på. Men det problemet
har jag fortfarande problem med fast inte lika mycket som för ett halv årsen.
Jag har fått hjälp med mina problem, och den hjälpen delar jag med mig
till andra! Va jag tror så har jag hjälpt många, speciellt mina vänner!
Mitt problem har blivit en fördel, en fördel som har fått mig att hjälpa andra
i min omgivning. Jag har också sårat mina vänner på mycket elaka sätt!
Det ångrar jag verkligen, men jag har hjälpt dom. Om någon/några av mina vänner
inte tycker som jag, så säg till! Detta kanske inte stämmer, men från mitt perspektiv så
stämmer det mesta.
Som sagt så sitter inte jag här och beklagar mig över mitt liv! Jag är jätte lycklig!
Jag vet inte alls varför jag skrev det här inlägget men jag hade bara lust.
Jag ville bara få ur mig en vissa saker. Tillexempel att mitt liv ät jätte tråkigt och att det inte
händer särskilt mycket men jag ville också påpeka att jag har det svårt men att det finns folk
i vår omgivning som har det svårare, och som man borde tänka extra mycket på!

 Jag ville bara säga att mitt liv är inte så kul, och jag ville också få
fram att det finns folk som har det mycket svårt! Om du har ett problem,
så finns det(oftast) alltid någon annan i Din om givning som har det mycket svårare...
Det är något vi alla borde tänka på...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0